Anpassad sökning
bloglovin

Jungfru Maria & jag!

Ja så häromkvällen styrde jag och Jessica färden emot Ica Maxi! Syftet? Att köpa ett graviditetstest till mig och en hårfärg till Jessica. Ja, det verkar knäppt eller hur? Om man inte får ligga borde man inte kunna bli gravid, eller hur? Fast nu är det så att jag har hört en berättelse, jag vet inte om ni hört den också. I alla fall, den handlar om en tjej som blir gravid, utan samlag, sen yrar hon runt i sandöknen någonstans i Mellanöstern och historien slutar med att hon föder i en öde lada bredvid en åsna. Nu vet jag inte hur mycket sanning det ligger i det här, men det får en att haja till. Tänk om jag också drabbas av detta och tvingas gå till Gothem för att föda på Idrottsplatsen. Hur skulle det se ut?

 

Tillbaka till storyn, vi velade länge mellan hårfärger och det slutade med att vi kom ifrån Maxi med en burk kikärter och ett gravtest i högst hugg. Väl hemma slängde vi oss över gravtestet som hungriga vargar och slet praktiskt taget förpackningen i småbitar. Jag bemästrade sedan den fina konsten att pinka i en mugg utan att pinka ner mina händer. Vi kan låtsas som det i alla fall. Doppa pinnen i pinket, lämna på ren plats och vänta… och vänta och vänta… och så vänta lite till. Helt klart några av de längsta fem minuterna i mitt liv. Tittar på klockan, sekunderna tickar ner. 5, 4, 3, 2, 1 NU! In på toaletten, stirra på pinnen. Hur många rosa streck? Ett! Gnuggar ögonen för att vara riktigt säker, ja, ett streck. Inga jungfrufödslar här inte.

 

 

Jag hade tur, det hade inte hon!

 


Kommentarer
Postat av: Stitch

Fast eftersom kärringen i öknen inte hade tillgång till gravtest så vet vi ju inte om hennes tillskott skulle visat negativt också.



HA! :)

2011-03-09 @ 08:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se