Anpassad sökning
bloglovin

Mördade katter - A serious problem

Den mest underhållande löpsedeln på länge mötte mig när jag var på väg till tåget i morse (läs fredags). Metros sedvanliga gröna uppslag var prytt med en bild av Carola. Under lydde texten ”Runar sköt min katt!”

 

Tillåt mig skratta en stund..

 

Det var länge sedan fyra ord roade mig så pass mycket som de gjorde idag. Det är för jäkla kul eller hur! Med jordbävningar, tsunamis och härdsmälta i Japan, svält i Afrika och uppror i Libyen så skulle man kunna tro att de hade något viktigare att rapportera om men tydligen inte. Det viktigaste fredagen den 18 mars 2011 var att meddela att Runar har skjutit Carolas katt. Jag och min moster Patricia skrattade så vi grät. Vi skrattade när vi stod på perrongen och väntade. Vi skrattade när vi satt oss på Lidingötåget och vi skrattade så att tårarna spröt när vi stod på tunnelbanan. Om man bläddrade fram till artikeln kunde man läsa ”Runar sköt min katt, han gillade den inte särskilt bra. Jag vill inte kommentera det vidare.” Hahaha! Missförstå mig rätt, jag tycker synd om katten, det var säkert en himla bra och hängiven katt. Men det är väl bara en så tragikomisk artikel. Så det viktigaste Carola hade att prata om var att hennes katt blivit skjuten? I doubt it!

 

Må du vila i frid Carolas Katt!

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

2011-03-22 @ 18:19:19
URL: http://grippsgo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Höhö... Onödigt av dom att göra en så stor grev av det! :S

2011-03-22 @ 18:20:18
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se