Anpassad sökning
bloglovin

Alla <3's Dag

Dagen som alla singlar avskyr och som ger alla i samboförhållande magknip närmare sig med stora steg. Jag pratar om Alla Hjärtans Dag såklart. Dagen då man tvingas till omtänksamhet och hjärtformade choklad- eller gelegodisar. Hur kommersiell och överreklamerad denna helgdag än må vara så måste jag faktiskt erkänna att jag tycker den har sin charm. Klart det är lite smått tragiskt att det behövs en speciell helgdag för att man skall tänka lite extra på sina nära och kära. Men trots detta gillar jag att köpa en chokladask till mamma eller en bukett rosor till en nära vän. (Ja, har man ingen partner får man trakassera sin familj och vänner)

 

bluebox.se hittade jag några roliga presenter som är utmärkta gåvor på Alla Hjärtans dag!

 

Pipparkakor – perfekta om ni har brist på fantasi

 

 

 

 

 

 

Dicktricks -Alla män har en – men alla vet inte hur man använder den

 

 

 







I <3 MY PENIS – Perfekt att ge din pojk- eller flickvän om andedräkten inte är den bästa!







 

Why I must have sex with youEtt anteckningsblock med precis varje anledning till varför du borde ha sex.

 





Kommentarer
Postat av: Lovis

Haha vi köpte dicktricks i present till Jocke i London. Den e helknäpp!

2011-01-31 @ 19:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se