Anpassad sökning
bloglovin

Reslust

Efter en lång och skön frukost sitter jag nu framför datorn och drömmer mig bort. Inget ont sagt emot vinter och snö men nu börjar jag faktiskt tröttna lite på kylan. Hur härligt vore det inte att följa sina impulser och besöka härliga Marrakech för att njuta av god mat och en fartfylld kultur? Marrakech är en av de platser som finns på min To do-list och jag hade mer än gärna bytt snö och slask till staden som känns direkt tagen ur Tusen och en natt.

 


En annan stad som finns på min To do-list är London. Jag har nog aldrig hört ett negativt ord om London och kulturen som finns att uppleva där väcker i alla fall mina reslustar. Något jag skulle besöka är We will rock you, ett samarbete mellan Ben Elton och Queen, ett måste för en rockfantast!



 

Min favorit bland svenska resesidor är resfeber.se Alltid bra priser och bra service! Att rekommendera!



Kommentarer
Postat av: Sarah

Kul att du bloggar igen :D We will rock you ska börja spelas där jag jobbar nästa vecka :) så jag ska se den på måndag :P puss

2011-01-22 @ 18:58:14
Postat av: Suzanne

Marrakech är värt ett besök :)Puss

2011-01-25 @ 00:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se