Anpassad sökning
bloglovin

Resfeber 2.0

Nu börjar det närma sig och jag känner att resfebern börjar klia lite i kroppen. Har inte ens börjat tvätta upp de kläder som ska med ner i resväskan.. Men det hinner jag väl ännu? Vi åker juh inte förän på fredagmorgon! Denna gång är det lite knepigt att veta vad som skall packas med och inte. Hur mycket varma kläder behövs det för att bestiga Kilimanjaro utan att förfrysa en tå?

Vi har firat min födelsedag i förskott i alla fall och jag fick en massa bra saker av min familj. Först och främst fick jag ett par riktigt bra vandringsskor från McKinley som behövs när vi ska upp på Kili. Sen fick jag ett inpregnerat myggnät så att jag slipper få malaria (ta i trä!). Sen var det lite annat smått och gott såsom skavsårsplåster ullstrumpor osv! Tack familjen! Det enda jag saknar just nu är nog ett regnställ, men hoppas att jag hittar det hemma i Vallstena.



Så, på fredag bär det av emot Stockholm och en skön helg med "see ye soon-fika" med alla fina där. På måndag lyfter vi emot Nairobi, en snabb sväng förbi Doha, Qatar, innan vi landar i värmen. Någon egentligen resplan eller så vidare har vi inte. Men det löser sig väl?

Hakuna Matata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se