Anpassad sökning
bloglovin

Lördagsmys

Idag vaknade jag upp vid åtta av härlig barnskrik (hoppas ni förstår ironin i detta!) Åt en skön frukost och såg på Nyhetsmorgon, min favvo! Efter lite övertalning fick ja med Patricia till Lidingö Centrum för och handla lite nödvändigheter på H&M. Man behöver alltid saker ifrån H&M ;)



I eftermiddag har jag och Patricia ägnat oss åt ögonbryn- & ögonfransfärgning och fransk manikyr.




Eftersom jag är världen snällaste människa köpte jag en sån här fin Unicef-nål!





Och sen lite basiclinnen, det behövs alltid!

 

Nu laddar jag inför kvällen hos Jens och Linnea med god mat och öl! Alltid mysigt med lördagskvällar i gott sällskap =)



Kommentarer
Postat av: suzanne

Det är bra att din gamla moster tar hand om dig :D Puss

2011-04-16 @ 16:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se