Anpassad sökning
bloglovin

Kuk i röven så bra det blev!

Grön korkmatta á la 70-tal, beige kakel med gula rosor på, vita fula tapeter med rosor och ja... jag vet inte var jag ska sluta.. det var inte vackert.. Men så började min och pappas renoveringsvår och jag kan stolt säga att jag hjälpt till med det mesta. Efter mycket målning, hamrande, mätande, sågande och fundering så är vi äntligen färdiga.. Enjoy!

 

 


Minns ni hur det såg ut innan? Detta när lite arbete redan blivit gjort och jag och pappa är i full gång att hugga ner kakel...


Inte vad man skulle kalla vackert direkt.

 

 

och så här blev det...

 

 

Hobbe vilar och vaktar tavla som pappa fick i julklapp av mig. Från Mando á la Josefine & Elin

 

 

Kolla in fåglarna uppe i taket, vi är ganska stolta över våra väggdekorationer.. ;)


Korven stolt framför tavlan som är helt hemmaproducerad. Jessica har tagit bilden och jag och pappa har gjort ramen..











Kuk i röven så bra det blev....

Kommentarer
Postat av: Morgan

Satan så nice!

Får ursäkta att jag inte dök upp under helgen, blev rätt mycke här uppe o jag visste inte vart ja skulle åka. Vi får timea in nästa gång du ska hem, då lovar jag att åka hem ja me:D

2011-04-27 @ 00:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se