Anpassad sökning
bloglovin

Glädjen att hitta en ny resesida!

Jag har hittat en ny jäkligt bra sida för resor idag. Satt på jobbet och skulle kolla resor åt en kund och då ramlade jag in på Bokasmart.se som jag aldrig testat förut. Blev positivt överraskad då de gav både billigare och smidigare förslag på de resor jag letade efter än andra sajter jag brukar använda, me like!


Testa själv på Bokasmart.se

För övrigt blev jag tämligen förvirrad efter att ha läst senaste numret av Vagabond igår. Jag vill resa precis över allt, kommer aldrig kunna bestämma vad nästa resmål blir. Excited? Yes!







Sri Lanka maybe?




Ecuador...




Victoria Falls...


Only time will tell...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se