Anpassad sökning
bloglovin

Going to Byron Bay

Darlings!

Vet inte vad jag skall upplysa er om egentligen. Jag fick juh en rolig overraskning haromdagen. Fick nagot konstigt lite over lappen och sedan tog det 2 timmar och min lapp svullnade upp till mer an dubbelt sin storlek. bara halva overlappen skall juh ocksa tillaggas. sag forjavligt ut rent ut sagt! haha! men men 1,5 dygn och det forsvann lika konstigt som det dok upp. konstigt! tur det for igar var var sista dag i surfers och vi ville juh fira med goon night! Det blev forst nagra timmar bredvid poolen (alska pool istallet for strand och en massa sand och ackelsaltvatten) sedan tog vi en skon promenad till en park som ar en park for flying bats. dem e lite nasty maste jag saga! kvallen spenderade pa Cocktails and Dreams med vara nyfunna tyska vanner. (tyskar ar ett valdigt konstigt folk, valdigt!) helt okay kvall, lite ungt folk (kanns juh kul och skriva sa nar man sjalv inte fyllt 21 an!) manga sag ut att vara 18, knappt det. musiken var lite konstig ocksa men desto mer goon, desto roligare blev det. haha! vad annars? lite trakigt for vi gick ut med tyskarna for att ta lite luft och da sag vakten var lilla fina goonflaska vi hade smugglat med oss in. snallt fick vi kasta den! damn it!

en annan intressant sak som hande var att det kom fram en tjej till mej, strackte sig fram och sa nagot som jag inte riktigt horde sa jag tittade bara pa henne igen med en fragande blick. da KYSSTE hon mej! haha sa javla roligt. snacka att jag blev totalforvirrad. haha!

idag bar det av mot Byron Bay. skall bli skont med lite nytt aven om vi har gjort oss valdigt hemmastadda pa vart hostel har i surfers. sitter och ater frukost i endast underklader eller handduk och diverse andra saker man bara gor hemma. eller bara bor gora hemma! haha!

Rock'n'Roll darlings!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hälsa till snyggingen i receptionen ;D om ni ska vara på samma ställe som vi va! Haha!

2010-02-19 @ 21:07:08
Postat av: Bobi

Jaha SARAH! Jag visste väl att ni hade fuffens för er där borta :D

2010-02-20 @ 00:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se