Anpassad sökning
bloglovin

NYC



Harlig lordagsmiddag pa en restaurant i La Boca! =)



Pookie vid parken i Recoleta! Mysig sondag!


Fraga mej inte vad jag gor men jag ser juh uppenbarligen ganska glad ut.. beror det pa olen i min hand ma tro?!





The Spooine face!







Pookie & Spoonie!


Lite bilder sa slipper jag skriva mera kanske?? Haha! Som vanligt nar vi skall ut och flyga sa gar det at helvete.
Klockan 04.00 tog vi taxi ifran vart hostel till flygplatsen. Val dar (onyktra eftersom vi gick direkt ifran krogen) fick vi veta att vart plan var installt pga vadret!!! PSYK! Tur i oturen sa var vi nagra av de passagerarna som blev ombokade, att aka 18.50 istallet for 07.35. Slog oss ner pa varsin kall stenhard bank och fick nagra timmars somn iaf. Val i luften fick vi var livs flygresa. Det var inte lite turbulent, riktigt obehagligt faktiskt. Holl pa i nagra timmar och det var omojligt att sova. Emma somnade som tur var medans jag satt och spelade tetris hela natten. Harligt. For att forsoka dova alla de laskiga kanslorna, eller iaf kunna somna sa drack jag tva glas vin. Hjalpte tyvarr inte! Hm.. Nagra timmar in pa flygresan borjade det antligen lugna ner sig och vi kunde andas ut. Tio timmar tog det mellan Santiago de Chile och New York. Forsta resan mellan Buenos Aires och Santiago tog endast tva timmar. Skont!! =)

Framme i New York har vi gjort det vi kom for, Victorias Secret! Haha! Har spenderat dagen pa H&M och Victorias och kant oss riktigt som hemma! Skont! Traffade sedan systeryster och hennes kompis och gick med dem for att kaka! Gud va skont det var att se henne igen, och sjalvklart, vi grat bada tva!

Det daliga med detta hostel ar att vi precis insett att det inte finns nagot kok, hur fan skall man kunna laga mat utan ett kok?? Skall bli intressant att se vad vi kommer leva pa denna vecka!

Love!


Kommentarer
Postat av: Morgan

Intressant utveckling!

Fisken har utvecklat sig till spoonie-face.

Jag röstar iaf den till ny visningsbild på facebook!:D

2010-04-15 @ 08:30:05
Postat av: Suzanne

Vilket äventyr i luften!!! Pusss

2010-04-16 @ 01:01:19
Postat av: Ewa

vilken rolig avslutning på er resa med flyg, när skall ni flyga hem fr. NYC det kan blir förlängning p er resa ( Island askmoln). Ha det så kul o hälsa NY. Kram

2010-04-18 @ 18:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se