Anpassad sökning
bloglovin

Medan Hela Havet Stormar i Hemse sysslar jag med detta..

Medan suderborna leker Hela havet stormar i Hemse så har jag bättre saker för mig! De måste juh finnas bättre saker i livet annars blir jag juh ta mig tusan ledsen. I alla fall, detta har jag sysslat med.. =)

 


Tapeserade med serietidningar, så klart Lejonkungen!



Blev ganska coolt, ska bara lackas en gång så den blir glansig och fin!




Min absoluta favoritscen i hela filmen; när Pumba och Timon dansar hulahula!


Har äntligen gjort ett kakfat som jag planerat länge. Strukit omkring på Farbror Fynd med jämna mellan rum för att hitta de perfekta tallrikarna. Här är försök numero 1!


Kommentarer
Postat av: linn

haha, det är ju ett as mysigt kakfat

2011-03-28 @ 20:40:47
URL: http://linnys.bubbleroom.se/
Postat av: suzanne

Snyggt!! Jessica sa just ikväll.Jag vill åka till farbror Fynd.....Tycker att ni ska åka dit när du är hemma nästa gång :)

2011-04-05 @ 20:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se