Anpassad sökning
bloglovin

Nakenmassage och dansbandsyra!

Incheckade och klara sätter  vi oss ner på en bänk och väntar på ombordstigning. Nöjda och glada sitter vi mest och filosoferar, innan det sjunker in för oss.. Har vi hamlat på PRO’s årsmöte? Är alla pensionärerna utrustade med stickor och virknålar? Hur farliga blir de efter en öl eller två?  Borde vi vara rädda? Febrilt börjar vi söka av terminalen med våra hökögon, ja jämför man med pensionärerna så hade vi faktiskt hökögon! Efter en snabb scan bedömde vi medelålder till cirka 67 år, vi drog ner snittet ganska mycket skulle jag påstå.

 

Ombordstigningen påbörjades, i god tid innan avgång, eftersom rullatorer och lårbensoperationer tar lite längre tid på sig att komma ombord. Vi satte kursen emot spaet, fick varsin morgonrock, handduk och tofflor och 18:01 satt vi bredvid varandra i en varm bubbelpool! Oj så skönt kan jag meddela. I två timmar mysade vi runt i olika pooler, bubbelbad och en väldigt skön ångbastu. Försökte få Sauron att prova kallpoolen på 8 grader men det var hopplöst dessvärre.

 

Väl när vi skulle få vår behandling blev vi ombedda to get naked! Kom lite som en överraskning men varför inte, det var länge sedan jag var naken bland främlingar! Först fick vi en skön helkroppspeeling, vilket var välbehövligt. Jag anar att tre kilo död hud lämnade min kropp där och då. Behandlingen fortsatte med helkroppsmassage med lavendelolja, det märkliga här är hur närgången min massös var at the lower regions men däremot verkade vara livrädd för tuttar! Which does not make sense to me! Vi fick sedan en skön hårbottensmassage och fotmassage. Jag har en liten aning om att min massös försökte få mig i säng dock, för emellan hårbottensmassagen och fotmassagen gav hon mig en väldigt märklig öronsnibbsmassage. Rätta mig om jag har fel men enbart folk som försökt få mig i säng ger sig på öronsnibbarna. Så det kändes inte alls konstigt! Det typiska med mig är ändå att trots att jag b lir ompysslad så kan jag inte slappna av, inombords trummar jag med fingrarna och tänker ”Just go on with it, get to the good stuff”

 

 

 

Väl tillbaka i hytten upptäckte vi att ur högtalarsystemet ljöd en fantastisk melodi, ljudet av dansband slog emot oss likt en tsunami slår in över stranden. Jag garanterar att det var med precis samma skräck som det mötte oss. I tax freen köpte vi en dunk vin, och jag lovar, den gjorde vår kväll mycket mer spännande. Tillsammans med pensionärerna hängde vi en stund i baren, tittade på dem som dansade gammeldans, vi insåg att vi inte ens fyllt 22 år än, gick tillbaka till vår hytt och drack upp vinet där. Efter varsin liter vin kan man påstå att vi went a bit crazy, och spelade bort hela 16 kronor på spelautomater, och vi vann ynka 2 kronor! Procentuellt så vann vi faktiskt en del, dock spelade vi bort vår storvinst så då räknas det inte längre, synd.

 

Frukosten dagen efter var inte lika rolig dock, det är en underdrift om jag säger att vi mådde dåligt. Men det var värt det för vi hade riktigt kul! Dock känner jag mig fortfarande ganska sliten, två dagar senare, säger det er någonting? Jag börjar bli alldeles för gammal för sådant här, hur orkar pensionärerna festa hårt och fortfarande vara kapabla till att resa sig ur sängen på morgonen? Det lär dröja innan jag ser på ett glas vin igen, that is for sure!


Kommentarer
Postat av: daniella

heeeeejheeeeeej !

2011-03-15 @ 09:39:26
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/
Postat av: Malin

Vill du veta hur du kan få gratis presentkort på bland annat Nelly.se och H&M? Kika in min blogg. :)

http://sandstroom.blogg.se/2010/august/gratisklader.html#comment

Och om du inte orkar höra mitt snack om det, så får du en direkt länk också så du kan läsa själv på hemsidan. :)

-> http://www.gratisklader.se/?r=109424



Ha en fortsatt trevlig dag! :)

2011-03-15 @ 10:21:41
URL: http://sandstroom.blogg.se/
Postat av: Nettan

Hahah du verkar ha haft det bra! :P Så länge man får en bra behandling spelar det väl inte så stor roll om resten ombords är pensionärer, för mig i alla fall! :P

2011-03-15 @ 13:34:03
Postat av: Lina

HAHA! vi hamnade också på PRO möte när vi åkte, de va ljuv dans till torgny Melins M.fl.. =) De va rajtantajtan!hehe. De är roligt att se deras kärringars miner när man går förbi Tore 75+ =) "Ja har ögonen på di tore!!" Hoppas ni hade kul ändå!

Kraam!

2011-03-15 @ 16:52:43
Postat av: Sarah

HAHAHA! Så jävla bra skrivet :P

2011-03-15 @ 21:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se