Anpassad sökning
bloglovin

Central america

Nicaragua


Guatemala




Belize




Costa Rica


Som vanligt sitter jag och drömmer mig bort till nya ställen. Idag är jag sugen på Centralamerika. Hur underbart verkar det inte med Belize korallrev, att besöka vulkanen Mombacho i Nicaragua eller att vandra i någon av de många nationalparkerna i Costa Rica?


 

Tyvärr blev inte denna karta den bästa men det får gå. Ni förstår principen. Den svarta resvägen är en bra resväg om man skulle åka genom Centralamerika. Hade varit schyst att lägga till några extra resmånader och båtluffa sig runt Jamaica, Cuba osv, vilket då är den blåa resvägen. Rött får stå för vägen jag fortsätter om jag vinner på en trisslott och blir rik, eller om H&M gör en snygg vår/sommarkollektion så att aktierna stiger ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Aaah, det ser ju bara galet härligt ut! Och du, jag kom på att om jag kommer till kalkstens- hawaii så kanske du vill ta en kaffi nån dag? :) om du är kvar på ön, vill säga?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se