Anpassad sökning
bloglovin

Kakel och tid för att vara hemmabarn!

Sitter här, en lördagkväll i soffan. Tv:n är igång och jag ser Melodifestivalen tillsammans med pappa och syster. Dagen har jag och pappa spenderat med att banka ner kakel i köket. Oh my god! Det satt hårdare än förväntat och det tog några timmar. Med varsin hammar och kofötter och allt möjligt skit kämpade vi oss svettig och jag, lite blodig. Utrustad med pappas solglasögon gick jag lös, och det var faktiskt riktigt kul. Vilket underbart sätt att få ut extra energi på, haha! Numera är köket lite halvdant, taket är färdigtmålat, resten står och väntar på att få bli klart. Spånskivan som förut var täckt med kakel är lite hål här och var i, ja vi var lite för hårdhänta. Så nu är råttorna välkomna att dansa på bordet med oss om de vill ;) Det är ganska nice att vara sjukskrivet hemmabarn just nu faktiskt! Efter utrivningen gjorde vi rotfruktsgratäng med qourn o beasås och sen gjorde ja musli. Ser fram emot frukost imorn så att jag får smaka hur det blev! Även godisträning på G här hemma, det är juh trots allt lördagkväll. Evy lär bli bra. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se