Anpassad sökning
bloglovin

Kakel, musli och fiskbullar - the weekend in pictures


Ja..så var då ännu en helg förbi och imorn är det måndag, igen! Här följer lite bilder på vad familjen Hansson sysslat med. Fotografen är min kära systerpyster!


Med solglasögon som skydd gick jag och pappa loss på köksinredningen! oj så kul man kan ha med hammare och kofot!




<3



Gjorde egen musli, att köpa är för jävla dyrt!



Mumsfilibaba!! Love it! <3



Letade upp mummus gamla kökssoffa som stod under allt bråte på vinden. Släpade ner den helt själv för trappen, yes jag är megastark! Här är den precis nymålad, den var grön innan. Kommer bli fettsnygg i vårt nya kök!




Alla har snackat om fiskbullar i evigheter så jag var fanimej tvungen o prova! Jag vägrade kokt potatis för det är så jävla äckligt, det blidde klyftpotatis till, och som till alla mina maträtter, ketchup och smörgåsgurka! Haha, det passar fan till allt!


Denna vecka blir jag kvar på Gotland, min behandlare skulle vara ledig så jag bad att få vara kvar hemma. Ska bli skönt. Jobba måndag tisdag sen renovera kök. På torsdag fyller papi år så då ska jag baka semlor till honom och på lördag blir det revy med papi, syss och Micke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se