Anpassad sökning
bloglovin

Paddys Market

Ciao loves!

I Sydney skiner solen och Emma & jag njuter! Igar tog vi oss ut till Bondi Junction och gick forst omkring i alla affarer, nar vi trottnat dar tog vi bussen till the famous Bondi Beach och la oss nagra timmar for att battra pa brannan. Det var riktigt skont och antligen hade vi fint vader igen! Har juh regnat en del i Byron Bay! Jag laste ut min bok Sex dolls som jag fick av Eamer, en sot & snall irish tjej som vi bodde med i Surfers Paradise. Den var helt okay faktiskt. Pa kvallen motte vi upp Marty och gick till the Fringebar, hans jobb forovrigt. Det blev en jakligt rolig kvall med en massa drinkar och tequila, skont att komma ifran goonet om ni undrar, haha!! Kul att traffa Marty, blir juh inte av sa jatteofta nar han gatt och flyttat tillbaka till Sydney.

Idag tog vi sovmorgon och gick sedan en skon promenad till Paddys Market. Ja, vi ar jatteduktiga och gar faktiskt omkring istallet for att aka tag eller monorail! Paddys Market ar en jattestor byggnad full med marknadsstand dar man kan hitta precis allt! Vi var dar to souvenir hunting! Kopte varsin vinhallare och en boomerang. Mycket nojda gick vi och kopte torkad ananas att mumsa pa (sa juh att man kan fa precis allt!!!) Tog en svang i shoppingcentret som ligger over Paddys, och dar fyndade vi! Kopte ett par jeans och en tjocktroja for 20 dollar, cirka 140 svenska kronor. Inte helt fel maste jag saga!!

Nu skall vi ga och laga lite pastasallad och sedan ta en promenad runt Sydney. Vi har planer pa att kanske ta oss till Blue Mountains en dag ocksa, enligt Marty ar det fint dar.

See yall later!

Kommentarer
Postat av: Morgan

Hoppas jag inte får en till bumerang bara:P

Naj, skojjar bara xD

Lite småkul att ni kommer till Sydney när Mea just åkt där ifrån.

2010-03-04 @ 16:47:45
Postat av: Lovisa

Jag saknar er. När kommer ni heim?

2010-03-04 @ 20:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se