Anpassad sökning
bloglovin

Bungy fucking JUMP!!

Haha skoja inte att denna dag har varit en otrolig kick!! Eftersom Emma inte ville att jag skulle skramma upp henne har jag inte fatt prata om att vi skulle hoppa bungy alls. Haha! Fine by me! Vaknade tidigt imorse och gjorde grot som vanligt. Trakigt nog tog vara havregryn slut sa de tva sista dagarna i bilen blir det yoghurt! Tankte att dagen till ara skulle vi sminka upp oss lite och vara lite fina sa fram med sminkvaskorna som typ lag i botten av var bil! haha! Fardiga runt halv tio tiden och akte da mot Taupo Bungy. Da borjade nerverna komma lite och pulsen steg. Inte allt for mycket dock! Kandes som om vi var pa halsokontroll eller nagot nar de borjade vaga oss (man far inte vaga mer an 180 kg tillsammans, n no worries vi klarade gransen!) Tillsammans gick vi sedan ut for den langa rampen (den kandes dock jakligt kort) och blev val omhandertagna av tva killar. Sedan gick allt valdigt snabbt. Satte oss ner och fick pa oss alla grejer. Dem visade oss hur vi skulle halla i varandra och da fragar Emma lite snallt om hon far halla i min hand, sjalvklart! Vi gor juh allt tillsammans nu. Smile mot kameran och sen var det bara att luta sig ut over kanten och falla nar instruktoren skrek 1, 2, 3 BUNGY!!! Vilken kansla! Haha det var sa otroligt haftigt. Man kanner hur det pirrar i magen nar man accelererar pa vag ner med huvudet for mot sjon! Antligen tog gummibandet emot och vi flog uppat igen. Studsade runt nagra ganger och blev sedan nedhissade i en vantande bat. Sa jakla roligt for nar vi tippade over kanten borjade vi bada skrika for hogan sky och sedan skrattade vi bara. Verkligen asgarvade nar vi gungade upp och ner. Val nere i baten sa rann tararna efter allt skratt! Bungy gor jag latt igen! Fan va coolt!!!

Val uppe vid platformen igen fick vi ett varmt valkomnande av ett trettiotal japaner som stod och hurrade, skrattade och visade tummen upp. Lika roligt varje gang!


Igar besteg vi antligen ett berg ocksa. Det har juh statt pa var To do-lista har pa NZ! Emma hade juh planerat att vi forst skulle bestiga ett vulkanberg vilket visade sig vara lite for ambitiost kanske... Det hogsta av de tre vulkanbergen var 2700 meter och det lagsta 2000... Kanske lite for hogt nar man skall paborja sin bergsbestigarkarriar! haha! Vi valde istallet ett mer i var storlek, parkerade var Bertail och borjade bestigningen. Tog ungefar en timme och vi avnjot en mycket vacker utsikt med varsitt apple! Awesome!




Bilderna talar val sitt tydliga sprak??






N off we go!!




Okay lets rock'n'roll!!


Sa nu ar vi i Rotorua.. Har egentligen ingen aning om vad vi skall gora har.. Men det marker vi nog!

Love!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag fattar inte att ni gjorde det där, jag skulle aldrig få för mig att göra det.

Skulle nog kissa på mig av rädsla. Jag håller mig till saker man gör på marken!



Ta hand om er, nu ska jag plugga!



Kramar

2010-03-22 @ 09:24:04
Postat av: Lovis

Ser sjukt läskigt men undetbart ut! Saknar er

2010-03-22 @ 10:22:23
Postat av: Henrik

RESPEKT! Jag är otroligt imponerad. Jag hade nog inte ens vågat gå ut på rampen haha. Vilken sanslös adrenalinkick det måste ha varit. Synd att man är för feg för att få uppleva den :-) Jäklar vad ni är tuffa!



Kram

2010-03-22 @ 16:34:24
Postat av: Sarah

Oh my god! fy fan vad läskigt! puss

2010-03-22 @ 17:40:11
Postat av: Morgan

Otroligt jävla awesome:D

2010-03-22 @ 20:47:03
Postat av: Josefine

Haha det var verkligen varldens kick!! Skulle kunna gora det om och om och om igen! (nastan som laten juh;)) Love!! <3

2010-03-23 @ 02:03:49
Postat av: Henrik

Jo, men den låten handlar inte om att hoppa bungyjump hö hö ;-)

2010-03-23 @ 15:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se