Anpassad sökning
bloglovin

Wat Po

Godkvall darlings!

Sist jag skrev var det juh tydligen inte alls fredag, de var juh bara torsdag juh! va fan lixom! Det fick bli nagra ol iaf och vi fick en ganska trevlig kvall. Slutade med att vi dansade hela natten och fick inte alls sa mycket somn som vi skulle behovt. Typiskt!

Igar tog det over en timme i taxi att byta hostel, mitt i rusningstrafiken och hela Bangkok stod i princip still! Skont som fan nar vi val kom fram och vi tog en powernap! Valbehovlig efter 20 minuters somn denna dag, usch! Kvallen spenaderade vi med tva australienare och en kanadensare! hade valdligt trevligt och spela kort och sa. Nar vi kommer till sydney blir det treasure hunt, for de har dem lovat oss! haha ska bli kul! =)

Idag har vi gatt runt i HELA bangkok i princip! Borjade med en frukost pa subways tillsammans med Jason och Patty, efter det bar det av mot MBK, typ det storsta kopcentret i hela Bangkok, dock inte sa imponerande tyckte jag. Med sky train och bat tog vi oss sedan till Wat Po och jattebuddan. Riktigt fint tempel och vi fick extra klader av vakterna eftersom vi var for nakna! haha

nu tar tiden slut, love u all!

Kommentarer
Postat av: lovisa

mm... subway... :) låter som ni har det bra.

2010-01-09 @ 18:14:05
Postat av: Henrik

Några öl? Du vet ju inte ens vilken dag det är, så det var nog ganska många. Du är nog precis som din syster när det gäller öl, en svamp! :-)



Men vadå hela Bangkok? Den byhålan! Tacka vet jag Kalmar! Baronen är nog större än deras köpcenter skulle jag tro!

2010-01-09 @ 23:45:28
Postat av: Jessica

Hallå.

bra att ni uppdaterar, mommo ringer varje dag och frågar vart ni är. Jag blir tokig.

Se upp för dumma killar!



Pusspusspuss

2010-01-10 @ 10:52:15
URL: http://luddigt.blogg.se/
Postat av: Morgan

Håller med!

Kalmar is the shit!:D

2010-01-11 @ 09:56:34
URL: http://bitoklandmofo.blogg.se/
Postat av: Josefine

subways till frukost ar nice! haha!



haha sa elakt! ja och min syster ar ganska lika.. vi ar underbara! haha!



vi ser upp for dumma killar och haller oss till tanter! haha!



haha ja kalmar slar nog allt.. eller?! =p

2010-01-11 @ 10:27:06
Postat av: Henrik

Morgan verkar var en klok man! Kääälma är bäst! :-)



Visste du inte att Jessica är känd som svampen i Kalmar? Det är för att hon dricker så mycket öl, haha.



Klart att systrarna Hansson är underbara! Underbarast av dem underbara :-)



Ja, Kalmar gör nog det. Ni får avsluta resan med att komma hit, så har ni sparat det bästa till sist, jag kan vara er guide, men ni får nog räkna med att stanna i åtminstone ett par veckor om ni ska hinna med att se allt :-)

2010-01-12 @ 21:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se