Anpassad sökning
bloglovin

Havet ar djupt.....havet ar djupt....

....ner under ytan,dar kan man dyka.. havet ar djuuuupt! uppe pa land finns bara spring, moda och slit for ingenting men under ytan dar kan man dyka... havet ar djupt =p

haha  dagen borjade som vanligt med var traditionella frukost, yoghurt med fruktsallad och museli. till detta serverades en pineapple shake! mums! hade mera teori pa dykningen och fick traffa var ledare.. han verkade schyst! var grupp bestar av tva svenskar, tva danskar och tva norska.. och sa oss da. kul! efter att ha slangt i oss lunch och sprungit ner till piren ar vi antligen redo for vart forsta dyk.. och jag ska inte ljuga. de var ganska pirrigt att sta dar pa kanten av baten och hoppas i! lite laskigt. but as u can tell, im still alive =p idag gjorde vi nagra ovningar och aven tva dyk. kom ner som langst pa 10 meter, inte sa djupt men tillrackligt for att det skulle trycka bra i mina oron. ni vet man far juh inte dyka nar man ar forkyld och jag ar dunderforkyld. fattar inte vad jag gett mig in pa riktigt. det var juh riktigt haftigt dar nere pa botten med fina koraller och fiskar.. men det slar dock inte snorklingen pa whitsundays i australien. det var faktiskt snappet coolare dar. jaja, vi har juh nagra dyk kvar sa vi kanske annu far se haftigare saker! haha

fff
Pa skytrainstationen i Bangkok


mmm
The Great Wall in Badaling. (minns knappt hur cpkallt det var, fin mossa jag kopt va!)


mmm

haha och sjalvklart... en huktoa! awesome! haha



love u guys!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej Josefine, går det bra med dykning, du skall gå till apoteken och köpa medicin, de säljer penicillin utan recept ( jag var köpt oxå sjuk där) Lycka till med dykning och ta hand om din förkylning. Ha det så kul jag läser dina reseberättelse. Ewa

2010-01-21 @ 19:16:27
Postat av: Henrik

Tjoho! Tur att det gick bra med dykningen trots förkylningen. Jag läste det här inlägget när jag kommit hem från jobbet, samtidigt öppnade jag ett paket med några cdskivor som jag fick hem idag. En av dem var Bruce Dickinson - Tattooed Millionaire, och en av låtarna heter "Dive! Dive! Dive!" Bra timing va? :-)



Kul att få se lite bilder igen! Riktigt grym huktoa! Nu har jag bestämt mig för att nästa projekt i min lägenhet kommer att bli att bygga om badrummet och installera en huktoa! Bra va? :-)



Kram



2010-01-21 @ 22:38:04
Postat av: Josefine

Forkylningen ar som tur var mycket battre nu sa jag slipper nog medicin, det borde jag dock tankt pa lite tidigare!



haha henrik du ar inte klok om du funderar pa det, da kommer inte jag o halsar pa =p

2010-01-23 @ 11:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se