Anpassad sökning
bloglovin

Skar ut min lever (blame it on the goon)

Hej mina vanner!
Eftersom morgan klagar far jag val skriva ett blogginlagg, det ar dock sa att internet e sa jakla dyrt har i Oz sa vi forsoker att inte kolla allt for ofta! Har ar det iaf bra, vi har dock fatt i oss lite for mycket av de goda, goon, och behover en vilodag kanner jag. har druckit 6 dagar i strack och det blir den sjunde imorgon, tur for oss att de ar sondag imorgon. Pa sondagar vilar val det kristna? Hoppas de, jag tanker vara kristen imorgon!

Kvallarna har mer eller mindre flyter ihop, vi umgas med vara svenska vanner Emma och Johanna, ja lite roligt att dem heter sa. Det tycker vi med! haha! Vi har festat en massa med engelskmannen som ocksa bor pa varat rum. Igar pallrade vi oss upp innan frukost och gick alla fyra upp till Light House. Glomde kameran dock, smart eller hur?! Igar nar vi skulle ga ut och ata pa Cheeky's sporegnade de, ingen tajming precis. Men kvallen blev raddad med tacos! Tur vi har spar vagg i vagg! (affaren Spar)

Nu ar min tid slut!
Love U guys!

Kommentarer
Postat av: Bobi

Kom ihåg att äta ordentligt nu också tjejer, det måste man om man skall leva det hårda livet! Om ni inte gör det blir jag ledsen i ööögat.. :)



Pussss

2010-02-27 @ 08:17:37
Postat av: Morgan

Awww, ett inlägg bara för att jag klagar! Du är väl för gullig:D



Tiden går fort, snart är du hemma igen. Längtar:D



Puss

2010-02-27 @ 10:09:59
Postat av: Henrik

Jag kan fixa en ny lever åt dig från jobbet. Har själv bytt ut min egen ett antal gånger :-)

2010-02-27 @ 15:09:59
Postat av: Josefine

hahaha harligt att ni vill oss val killar! mycket bra! de gillar vi <3

2010-03-01 @ 04:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se