Anpassad sökning
bloglovin

Beaches of Penang

This sucks, totally...

Sa som jag skrev igar sa ar alla manniskor har mer eller mindre creepy da dem stirrar pa en. Idag blev vi fotograferade av en gubbe som stod bakom en buske och gomde sig nar vi lag pa stranden och solade.. Sa, bli inte forvanade nar ni porrsurfar runt och hittar bilder pa tva halvbruna skandinaver med full koncentration i varsin Twilightbok, de ar vi! hm riktigt ackligt... Dessutom finns nastan inga matstallen alls, verkar helt tomt. Tur vi har lite brod och russin kvar till frukost imorgon.

Idag checkade vi alltsa ut fran Hotell Oriental och begav oss med buss till andra sidan av Penang. Vi vaknade valdigt snabbt nar det knackade pa varan dorr, bada livradda borjade fundera om vi forsovit oss forbi utcheckningstiden.. Hm, kolla klockan. De hade vi inte. Sa vi tog vara mackor och satte oss i sangen for och ata frukost. Helt plotsligt oppnas dorren och en man kliver in, blev forskrackt da han ser att jag sitter dar i bara trosor och tuggar russin. han stangde snabbt dorren igen! Ganska komiskt. Men han slutade inte irritera oss for de, han knackade an en gang sa jag blev tvungen att kla pa mej for att ga upp och fraga vad han egentligen ville. Med ett smile fragde han: Cleaning?  vem fan vill ha cleaning nar vi sitter nakna i sangen och ater frukost? Mad!

Later guys!

Kommentarer
Postat av: Bobi

Det var jag som låg i busken och tog kort, hoppas jag inte störde er i läsandet men jag behövde lite material till min nya sida :) Hade gott töjsar!

2010-02-01 @ 20:35:07
Postat av: Morgan

Frågan är då varför du sitter naken o äter frukost?:P

2010-02-01 @ 21:39:02
Postat av: Henrik

Vilka idioter det finns, man upphör aldrig att bli förvånad. Han var ju inte direkt buskablyg skulle man kunna säga :-)



Konstig typ den där städaren förresten, hade jag kommit in i ert rum så hade jag definitivt inte blivit förskräckt när jag fått syn på dig haha ;-)



2010-02-01 @ 22:36:29
Postat av: Josefine

haha sa typiskt dej tobbe, kasst, mycket kasst =p !



varfor inte morgan?



haha, det varmer henrik , tror jag!

2010-02-03 @ 12:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se