Anpassad sökning
bloglovin

Koh Tao

Spenderade ett dygn i Bangkok, det blev lite shopping. (klader som kostar 20 kr st har vi faktiskt rad att unna oss)! Igar morse gick vi upp 04.30 for att checka ut och ta oss till bussen. 7/11 fixade var frukost, yoghurt och frukt! gott! Bussen bar av kl 6 mot Koh Tao och denna buss slog den foregaende i Laos rejalt. Inga gupp, inga spykanslor och inga huktoaletter! Awesome i tell ye! de visade en natt pa museet 2 sa det gick faktiskt ganska snabbt! 6 timmar senare och vi var framme vid baten som skulle ta oss ut till Koh Tao! Usch och bla vilken battur ska jag saga. Sarah det var tur att du inte var med.. for baten slangdes runt bland vagorna som en liten leksak och jag var otroligt forvanad nar vi 1,5 timme senare kom fram och jag hade lyckats med att inte spy.. coolt!

Vi har iaf paborjat var dykkurs idag, borjade med en enkel teorilektion och imorn fortsatter det med teori och vart forsta dyk! ska bli superkul och ser verkligen fram emot det! idag borjade vi dagen med en mysig frukost(yoghurt med museli och frukt) pa en restaurant precis vid havet! superfint! vattnet ar sa klart och turkost! synd bara att det ar sa ackligt salt! nasty!

haha en roliga sak som hande idag var juh iaf pa stranden nar vi lag och solade.. dar lag vi i godan ro och laste varsin bok.. da en hund kom och stallde sig en bit bort. innan vi visste ordet av sa pissade den i sanden och skvatte sedan sanden over oss! naaasty! som stuckna av bin flog vi upp och ner i vattnet... snabbt! usch och bla!

en annan dryg sak ar att jag ar superforkyld med feber! hoppas det gar over snart annars kommer de bli tungt att dyka!

Alskar er familjen och saknar er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tjena.

Kul att du är kär, han är en toppenkille tycker jag så jag är bara glad för din skull.



Kul att ni har en massa skoj, själv så sliter jag med en kurs som är så mycket flum att jag inte riktigt vet vart det ska sluta.



Varning!!!!!



akta dig för peter btw, han kommer till Thailand på fredag. Så inga E-tuna killar som är fastighetsmäklare och sliskiga, tjänar massa pengar osv. Håll dig borta, för han skämtar om att han ska lägga vantarna på dig. Tydligen roligt med två systrar!!!



Älskar dig.

Pusspuss



p.s Det är kallt här!!

2010-01-20 @ 17:34:12
Postat av: Henrik

Ingen huktoalett?! Hoppas att du klagade på det :-) Verkar ju vara jättekul med dykningen. Men om du är förkyld och har feber så är det väl inte så bra att dyka? Hoppas att du blir frisk så fort som möjligt!



kram

2010-01-20 @ 22:58:13
Postat av: Anonym

Detta slår iaf matte, hydrodynamik, skeppsteknik, materialteknik och ritteknik med stort!:D

2010-01-21 @ 03:19:36
Postat av: Morgan

Det var jag i förra inlägget!

2010-01-21 @ 03:20:17
URL: http://bitoklandmofo.blogg.se/
Postat av: Suzanne

Hej på er.

Du klarade båtresan utan att bli sjuk?? Du som blir sjuk på gotlandsbåten om det blåser lite.

Du får se till att bli bra fråm förkylningen,annars blir det jobbigt m dykningen

Pussar o kramar

2010-01-21 @ 07:34:23
Postat av: Josefine

haha eller hur mamma. jag tankte samma sak! forkylningen och febern haller tvyarr i sig. riktigt drygt!

haha morgan det kan jag tro =p

henrik: nej det ar inte sa bra, men min instruktor var sa positiv att jag blir allmant confused. det gick bra idag iaf!

jessica> thank u darling, de tycker jag med=p

haha typiskt statsvetarkurs later det juh som da =p haha!



nejda, inga e-tuna killar for oss, det ar chill!

alskar dej med!!

2010-01-21 @ 14:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se