Anpassad sökning
bloglovin

En lördag i soffan!

En skön härlig lördag som denna ägnar jag uppkrupen i soffan, med en kopp varmt te och en bra film. Ett underbart sätt att koppla av på enligt mig. I jakt på ny filmer att se har jag därför fastnat på cdon.com och har man inte beslutsångest innan så får man! Det finns hur mycket som helst att välja mellan, något för alla filmsmaker!

Remember Me är en helt underbar film, väldigt medryckande och rörande. Jag såg den tillsammans med en nära vän i början av sommaren och det var endast vi och två tjejer till i hela biografen. När eftertexterna började rulla såg vi bara på varandra, visste inte riktigt vad vi skulle säga och tårarna satt verkligen uppe i halsgropen! Den gjorde helt klart ett starkt intryck på oss både. Helt klart sevärd!




Filmboxar från 39 kr är suveränt, många av mina favoritserier som Vänner, The OC och Parlamentet finns till exempel med bland guldkornen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se