Anpassad sökning
bloglovin

Renovering

I detta kaos lagar vi för tillfället våran mat. Sakta men säkert ser man köket rasa samman för att sedan återuppbyggas och få en ny form. Måste medge att det är nästan lika roligt att riva kök som att "återuppbygga". Haha! Denna helg har vi fått upp en covertapet på väggen, skjutdörren har blivit färdigmålad, den förut sönderslagna väggen har blivit reparerad med en fin gipsskiva och lite annat har blivit målat. Just nu är jag i målartagen och målar allt jag kommer åt, soffor, skohyllor, skåp dörrar. U name it! Pappa är därför i allra högsta hugg precis efter mig och försöker stoppa mig =)

 

Så här såg det ut för två veckor sedan. Enda som var klart då var taket!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se