Anpassad sökning
bloglovin

From the sky!




Har en relativt lugn dag på jobbet idag och därför passade jag på att kolla in vårt gård uppifrån! Det ser juh pyttelitet ut! Haha! Ikväll väntar middag hos mummu med syster. Mummu tjatar om att vi skall äta Sibylla-hamburgare, att rekommendera när barnbarnsbarnen båda är vegeterianer eller hur! ;) Men, den gamla tanten skall få som hon vill, jag skall åka på Sibylla och handla käk åt henne så får vi fixa ihop något vegetariskt åt oss! Noga var hon också med att det var hamburgare från Sibylla hon ville ha, INTE från McDonalds, för dem var faktiskt INTE goda. Enligt min mummu kan dem inte på McDonalds göra hamburgare, och jag kan inget annat än att hålla med henne. Hon har så rätt den gamla tanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se