Anpassad sökning
bloglovin

Förlagsdirektör Hansson till er tjänst!

Dags att börja bygga sin framtid? Ja det börjar väl bli tid för det kanske. Blev rekommenderad denna bok av Emil. Denna innehåller mängder med tips om hur du bygger upp en stabil ekonomi och det låter trevligt eller hur? För övrigt njuter jag av att kika in på CDON's bokrea. Vem älskar inte i att frossa i billiga böcker? Där går juh mina två intressen isär dock, för jag kan juh inte konsumera om jag vill spara eller hur? Istället avnjuter jag CDON's bokrea, hittar massa bra böcker och får väl sedan pallra mig till biblioteket för att låna dem! Just nu läser jag Mia Törnbloms Mera självkänsla, borde väl kanske ha börjat med Självkänsla Nu men jag hittade först inte den i mammas bokhylla så jag får läsa dem i omvänd ordning! Den är faktiskt mycket bättre än vad jag trott från början och jag får väl erkänna att jag var ganska negativt inställd till en början. Kan dock rekommendera den till alla och det finns många användbara och hjälpsamma tips i den.


För övrigt har vi startat upp ett litet projekt med Det Gröna Köket, som både CDON och Adlibris är intresserad av. Det kan nog bli riktigt bra tror jag! Numera kan ni tilltala mig Förlagsdirektör Hansson tycker jag, låter snajsigt eller hur ;) Igår startade vi, jag och Sarah, upp ett handelsbolag som vi skall driva tillsammans. Otroligt mycket detaljer angående momsregistrering, skatt och egenavgifter som man måste sätta sig in i. Det kommer bli kul!

Titta in på CDON's bokrea 2011, finns en hel del roligt att fynda där! Snålar ni? Gå till biblioteket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se