Anpassad sökning
bloglovin

22 minuter i veckan - what to do?

Charlie Sheen må vara ett svin, ett rikt svin dessutom. Med en lön på 7,6 miljoner SEK/avsnitt innebär det att han pungar in cirka 345 000 SEK/TV-sänd minut. Detta gör honom till den bäst betalda TV-stjärnan i USA. En lön man skulle tacka nej till? Förmodligen inte! Nu var det inte det i och för sig inte det jag ville poängtera. Det tråkiga med att Charlie Sheen är ett svin är att de ställer in de planerade inspelningarna för 2½ Men! Fan, det är nästan så att jag blir lite arg. 2½ Men förgyller 22 minuter av min vardag varje vecka, vad skall jag nu ersätta dessa 22 minuter med? Någon som har några bra förslag? Funderar starkt på att samla ihop mina 22 minuter i några veckor för att sedan utnyttja dem till att åka över Atlanten och läxa upp karln. Nu får han allt ta sig i kragen!

Artikeln hittar du här!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Big Bang Theory

How I Met Your Mother



Mycket bättre båda 2!

2011-02-26 @ 10:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se