Anpassad sökning
bloglovin

Byron Bay

Ciao gott folk!
Har i Byron Bay har jag feber och ont i halsen, mitt huvud haller pa att sprangas och det sporegnade nar vi at frukost! Later inte det som en underbar semester? haha! Igar nar vi akte hit akte vi en stor buss och det komiska var att vi var dem enda passagerarna! Snacka om miljovanligt och ekonomiskt att kora tva personer i en stor buss! Wicked..! Val incheckade pa hostelet stotte vi pa de tva danska tjejerna som vi bodde med i Surfers, sa klart varlden ar bra liten. Till och med Australien!

Vi gjorde inte jattemycket igar, det blev lite skon somn pa bussen sen handlade vi lite kak och tog en promenad igenom Byron(det ar jattelitet) Kvallen bjod pa gratis intrade & gratis drinkar pa tva olika stallen (dock inte Cheeky's, trakig eller hur Sarah?) Vi gillar gratisgrejer, det passar sa bra in i var budget! Haha!

Idag tog vi sovmorgon och kampade oss upp ur sangen runt halv tolvtiden, haha! Vi ar lite lata =P Eftersom vi bada har ont i halsen bestamde vi oss for att bryta vart frukostmonster och kopa yoghurt istallet for att ata varm grot! Spar ligger vagg i vagg med hostelet sa trotta masade vi oss in dit, kopte en yoghurt (french vanilla) och en alldeles nybakad baguette (vi kande for att verkligen kora pa den franska stilen idag) Trakigt nog smakade baguetten brant och yoghurten var sur! Kul frukost. Helt plotsligt oppnade sig himmelen ocksa och det borjade sporegna. Tur att det ar battre vader nu!

Vi behover foresten tips pa kortspel som man kan spela om man bara ar tva! Vi kunde tre spel, sen larde vi oss ett fjarde men nu har vi totalt spelat slut pa dem och Emma vill mer eller mindre spy pa dem! Tips please!

Emma har borjat ta for sig en mycket mysig vana ocksa. (hon kanske har tagit efter mig, vad vet jag. Man blir juh som man umgas) Hon rapar jamt! & da menar jag verkligen JAMT! haha ganska kul!

Byron verkar vara svensktillhallet ocksa, nastan lika mycket svenskar har som pa Phi phi oarna. Ganska drygt men men. Har man inte annat att klaga pa sa far det val ga!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Bobi

Kinapoker, grymt spel som fungerar ungefär som utslagspoker fast mer avancerat och roligare. http://www.kinapoker.se/regler.html

Såklart mer spännande om man satsar pengar mer i eran sits så är det nog inte att rekommendera :)Sen får man klura lite, det gör man ju inte så mycket i dom vanliga spelen. VASSEGO PUSS PUSS

2010-02-20 @ 08:26:56
Postat av: Sarah

Tråkigt :( vart bor ni då? samma som vi gjorde? Önskar att jag var med, längtar tillbaka som fan :P Tråkigt att ni är sjuka :( Puss puss

2010-02-20 @ 11:20:05
Postat av: Josefine

Vi bor pa ett annat stalle, de vi bodde pa fanns inte med pa hostelworld av nagon konstig anledning! Det hade varit awesome om du var har! Du ar saknad <3



Bobi: thank u! Nej pengar ar juh inget vi har gott om, inte att spendera pa poker iaf =p

2010-02-21 @ 06:15:37
Postat av: Jessica

Tja syss!

har inte sett dig online på ett tag nu.

Tänkte bara upplysa dig om att vi har köpt SRF-biljetter om du vill med så får du meddela det så vi kan fixa till dig eller du kan fixa det. de håller på att ta slut. Vet ännu inte om jag kan gå men chansar lite på att vi har slutat då. Måste fira min examen med något!



Saknar dig!!!

Älskar dig, ta det lugnt med spriten och sånt trams.



Snön går mig nu till höfterna här i Kalmar btw.

ska uppdatera bloggen lite tänkte jag, kanske imorgon, eller på fredag. Har inte bestämt mig än.



Rock´n ROll!

2010-02-24 @ 23:19:15
Postat av: Ewa H

Du verkar ha det gott och havregrynsgröten gläder mig. Sköt om dig. Kram

2010-02-26 @ 11:38:18
Postat av: Morgan

Joho, nu är de typ femtioelfte gången den här veckan jag kollar din blogg utan att den uppdateras:P



Ska inte klaga, ni har säkert jättemycket att göra.



Puss o kram, skumbanan!

2010-02-26 @ 19:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bestbingo - Klickkampanj
¨
RSS 2.0
Webaidshop.se